KALL DAG!

Åh, vi har så kallt på jobbet! Det är ju så högt o tak, så det värms lixom inte upp ordentligt. Så jag har haft en vanligt cardigan och sen en fleecetröja över det idag, men mina händer är iskalla:(

Men dagen har vart bra!:D Det är ju så roligt, så kylan är ju okej;D

När jag kom hem så öppnade jag faktiskt en Breezer! Så efter att ha druckit den och ätit, är jag röd om kinderna och varm i hela kroppen! Man kanske ska börja dricka på jobbet? ;Dhaha

Nu ska jag kolla gårdagens BB och slappa! Det har jag förtjänat! ;)

Här sitter jag på dagarna:) Vi fick idag en matta, som det står samglas på, att ha framför disken.
Diggar ni tapeten?:D Alla som kommer in går fram och känner på den, det ser preciiis ut som plåttak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0