HUNDARNA<3

Fick en fråga imorse i kommentarerna som handlar om hundarna, om dom är våra eller mina.

Hundarna är, på papper, mina. Skrållan och Zorri hade jag innan jag o Jim träffades. Aslan köpte jag efter att vi vart tillsammans en vecka.
Skrållan var ca 1 år när vi träffades, så hon har blivit Jims hund.
Zorri är alla i familjens hund:P Hon älskar nog ingen mer än den andra.
Aslan är min, bara min! :)

Hur vi kommer göra?
Jo, Zorri kommer ju bo hos min mormor när jag börjar jobba. Hon kommer då kanske hem nån helg ibland osv. Men hon kommer till huvudsaken vara hos mormor och moster.

Skrållan kommer vara med mig, men kommer vara med Jim på helgerna.
MEN detta beror heeeelt på hur hon hanterar seperationen från sin pappa varje gång hon ska hem.. Det kanske inte kommer gå helt enkelt! Hon älskar sin husse mer än något annat! Tror nog han och Aslan har en delad första plats..
När Jim har åkt till USA har hon vart förstööörd och blir sur och vill inte gosa.. Så ska hon bara få honom två dagar i veckan, det är inte säkert det kommer fungera.. :( Men jag hoppas det! Både för henne och honom!



Guud vilket härligt väer vi har fått idag igen! Jag vill ut o mysa av solen, men jag har inte orken.. Känner inte att jag får ut något av det.
Men det är väl de där hjärtat som säger ifrån.. Längtar tills jag mår bra! Vare sig det är med eller utan Jim! Vill vara så stark!
Men det fungerar inte hela tiden.. :(

Blää!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0