FRIDAAAY!

Nu är det fredag igen! Veckan har gått sjukt fort!!

Igår var jag och mamma på KungSängen och beställde säng till mig. Gick bra efter mycket om och med.. Så om 5 veckor har jag min säng här hemma hos mamma. Ska knöla in den i mitt tonårsrum:)

Idag på jobbet har det varir sjuuukligt lugnt! Vi hade en kund på hela dagen! och den kom inte förens 12! Så mellan 07-12 så sov grabbarna, jag läste hela jävla Aftonbladet, lyssna på musik och kollade lite Big Brother.
Tog en aningens lite längre lunch oxå:P

När klockan slog fyra så sprang jag nästan ut genom dörren:P Satte mig då på bussen ock åkte till mammas jobb.
Nu är vi hemma och har handlat middag. Tusse kommer snart hit och äter med oss:)

nää, nu orka rjag inte sitta vid datorn mer!

Hoppas alla får en fin fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0