EN UPPSJÖ!

Åh, sitter o letar säng... Fan va mycket det finns!

Sitter även och lyssnar på "tröjan du hatar" och skulle fan vilja elda upp Jims tavlor och nå sängkläder! haha!
Jag älskar honom så otroligt mycket, men är ju så arg och besviken..

Hjärtat värker, men försöker att hålla smilet uppe när han är hemma samtidigt som mig. De senaste dagarna har vi inte setts så mycket alls. Som nu, han kom hem för 20 minuter sedan och gick o la sig på en gång.
Vi sover ju i samma säng fortfarande, det är både jobbigt och skönt.. Men jag vill ju inte gå in o lägga mig förens ögonen håller på o gå i kors, för jag inte vill ligga där inne och fundera och tänka. Vill bara somna och sova hela natten. Så klockan blir lätt ganska mycket innan jag går o lägger mig.

Åh, det var ju inte det här jag skulle prata om nu.. Det var ju sängar!
Har funderat några dagar på hur jag vill göra med säng och kollat lite. Trooor jag har bestämt mig faktiskt!
Jag vill ha en 140 tror jag. Tror fan 120 blir för litet!:/ Vill gärna ha en kontinental oxå, det är ju såå snyggt!
Kan ju heller inte kosta huuur mycket som helst!
Min mamma har en Kungsängen, som hon trivts i i många år nu. Så det lutar åt en av deras kontinetalare. Den är just nu "billig" och även snygg (på bild iaf).
Skulle kosta ca 450kr/månad räntefritt på 24 månader. Har jag ett jobb så klarar jag ju det lätt!:)


Denna fast i 140cm och Sand-färgad. :)

Måste även laga min soffa, eller tyget rättare sagt. Skulle helst vilja byta tyget helt, men det blir för dyrt:/
Det är ju en gammal MIO soffa, så ska ringa dom o se om det går att hitta nå tyg till den modellen och se va det skulle kosta. Har ju hittat en sååå snygg färg som jag vill ha! Meeen är nog för dyrt:(

Nää, nu ska jag gå med mina hundar! Sen vet jag inte vad jag ska göra.. Kolla på OTH kanske.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är hundarna era, eller är dom bara dina?:P

2012-03-07 @ 08:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0