SJUK!

Precis krupit ner under täcket- igen.

Natten till idag har vart hemsk! Inte kunnat sova bra alls, svettningar blandat med frossa.. Halsen är tjock och huvudet dunkar! Har spenderat heeela dagen i sängen och (halv)kollat på serier och film.
Vid lunchtid så regnade det maaaassor och åskade och blixtrade, det var mysigt:) Hade jag haft ork hade jag tänt lite ljus, men fick räcka med tvns ljus:)

LCHF är igån igen hos mig! Jag käkade kycklingklubbor och sås till middag, men det var oxå det ända jag hade ätit då idag. Så när klockan slog nio var jag hungrig igen... LCHFen blev då inte LCHF:P Blev två knäckemackor och lite te, men är ju bättre med det iaf än chipsen;)

Vill bara bli frisk nu, så jag kan börja träna ordentligt!

Imorrn måste jag till AMS på morgonen.. :/ Måste vara där klockan 10, hoppas verkligen jag pallar att gå upp! Annars får jag nog lov att sjukanmäla mig..

Nä, nu börjar den där huvudvärkstabletten hjälpa, så ska stänga ner strålningsmaskinen..

Natti gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0