SAIL AWAY

Ligger i min säng, lyssnar på musik och reder ut trådar på ett evenemang på FB.
Fan va skön min säng är förövrigt;)

Har en låt som går på repeat i hörlurarna, den är såå jäklans braa! Han som sjunger är gryym verkligen! :)
Det är en cover av Sail Away med David Gray, har faktiskt inte ens lyssnat på orginalet, så lovar inte att den är lika grym;)

När jag var ute med hundarna för en stund sen, så ville jag bara krypa ihop på bänken uppe på verandan och njuta! Vilket fantastiskt väder det är! Det doftar så otroligt härligt och fåglarna sjunger och kvittrar:)
Skulle kunna sitta uppe hela natten! Hade det inte vart för att man säkert kommer bli kissnödig och måste upp i lägenheten(så hundarna vaknar) så hade jag satt mig där ute:)

Känner nån form av lyckorus som svävar genom kroppen! Samtidigt som jag känner en sån otrolig sorg..
Men försöker bara att tänka på glädjen! Den sorg som kommer är korta stunder, som går att undvika. Men känner att jag måste låta dom komma ibland, annars kommer allt vid ett senare tillfälle.

Jag tillåter mig att jag få känna sorg när jag tittar mot granntomten och ser bilen som jag och Jim träffades vid första gången, när jag ser upp mot grannens dörr och minns när jag såg Jim första gången. Dom minnena kommer aldrig att försvinna! Även om jag önskar det...

Men jag känner ändå att jag mår så otroligt bra! Var det meningen att det skulle bli såhär kanske..? Jag kanske inte var lycklig..? Jag älskar honom, det gör jag! och saknar honom.. Men saknar inte det vi hade i slutet.. Den han var.. Den jag var.. Jag var ledsen och sorgsen.. Jag förstår det nu. Det var inget jag förstod då.

Men nu, när jag känner sådan otrolig kärlek från mina vänner, när jag vet hur det ska kännas.. då förstod jag! Vilket gör så otroligt ont!! Det värker så otroligt mycket av att vakna upp och märka det!

Det är när det gör sådär ont som jag stänger av, jag stänger av de där tankarna och känslorna. Tänker bara på det härliga just nu! Jag behöver harmoni! Jag vill inte gå runt och vara ledsen, jag orkar inte det!

Och när jag får dessa lyckorus, åh va lycklig jag känner mig! INGET saknas då! Och jag älskar den känslan!!

Det här ska bli en härlig och harmonisk sommar och den är redan fantastisk! :)

Förlåt för massa text, men jag är en nattskrivare. Ända gången jag kan slappna av och skriva:)


Min harmoni just nu:)




Blogg.se har gjort om verkar det som.. Man kan inte längre ladda upp större bildfiler- vilket suuuger!! Så tyvärr blir det mindre bilder, kanske inte märks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0