PRICKIG

Vilken dag det blev!!:)

Vi skulle ha åkt till Norrtälje idag egentligen, men mamma fastnade på jobbet.. Så jag och Tusse har suttit ute o solat:) Sååå jäklans skönt! Fräknarna frodas;D
Sen grillade vi grillspett, med korv, kött o gränsaker:)
Vi hade köpt jordgubbar oxå, men jag oooorkar inte! Är såå mätt! :P

Men satan va skönt det var ute nu! Gick med Tusse en bit till bussen och solen sken fint och blommorna doftade gott, underbaart! ♥

Nu sitter mamma och kollar på Greys, detta avsnittet är ju såå bra!! Gråter varje gång!
Jag ska kolla på en serie när jag går o lägger mig sen, är så skönt att ha tv i sovrummet och sladdar så jag kan koppla datorn till tvn:D

Får fortfarande inte upp nå jääävla bilder!! Är ju så jäklans tråkigt o skriva utan nå bilder... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0