ETT HEMSKT ÖDE!

Idag har vi vart ett gäng, från Bosses Hundhjälp och massa andra människor, på minnesstund för Lillebror! ♥

Lillebror gick en hemsk död till mötes och jag blir så arg när jag tänker på det!

Hans matte blev nedslagen i Tumba (Stockholm) och sedan stal dom amstaffvalpen lillebror ur hennes händer och försvann..
Det startades då ett evenemang på FB, där mer än 4000 människor gick med! Efter ca 1½ vecka får ägaren ett samtal från polisen att lillebror hittats... död i en skogsdunge i Bredäng.. Enligt veterinären klassas det som djurplågero. Alla hans fyra ben var brutna och han var slagen över hela kroppen..

Det här är så otroligt hemskt att jag får rysningar över hela kroppen när jag skriver om det!

Lillebror var 5½ månad. Ett så otroligt litet oskyldigt liv! Hur kan någon göra så?! Mot ett djur överhuvudtaget!!? Det är under all kritik! Det är så förjävligt att det ens ska kunna hända i Sverige!!

Det var ca 40-50 pers där idag. Alla med blommor och ljus och vovvar.
Ägarna hade med sig systern till Lillebror och hon var så otroligt lik honom att jag tror att ALLA som var där tappade andan när hon kom gåendes!
Hon var en fantastisk valp! Pussade på alla som kom fram och hälsade och var så glad! Såå fin!
Sen var det massor av andra Amstaffs och även andra hundar på plats och det var så otroligt fint att så många dök upp!♥

♥ Vila i frid Lillebror! Hoppas du får mycket kärlek på andra sidan regnbågsbron!! ♥




Kommentarer
Postat av: Mikkis

Jag mår fan illa... huuuuuur kan man göra nått sånt mot ett djur?!?!?!!!!!!!

2012-06-03 @ 20:07:18
URL: http://mikkismusse.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan..



Jag är med i en modelltävling och skulle bli så otroligt glad ifall du gav en röst på mig. Det gör du genom att skicka "NR:tre Therese olander" till [email protected]..



Mer info, bilder videos på Thessans.com



Denna lilla gärning betyder massor för mig!

2012-06-06 @ 17:58:07
URL: http://thessans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0