EN REGNIG/SOLIG HELG

Sol och regn, blandat om vart annat:)

Igår regnade det när jag vakna, så ringde till Tussen och föreslog en sväng till Kista Galleria. Sagt och gjort- blev lite shopping:) Köpte dom cooolaste gröna mjukisbyxorna, två linnen och strumpor:)

När vi åkte hem, så stannade vi förbi hemma hos Jonas och slappa lite på hans uteplats och snackade skit:)
Mycket trevligt!:)

Här hemma sen så lagade jag mat och Tusse gosade med vovvarna:)

Mår inte så bra just nu, har ont i halsen, huvudet och är riktigt trött. Så igår, när Tusse gått, så somnade jag på soffan.. Klockan 22 låg jag i sängen och somnade gott efter en stund.

Idag har det inte vart många knop på mig inte. Har pockat lite och sovit lite, skrivit färdigt min ansökan och skickat den. Gjorde även en kraftansträngning och åkte med mamma till Willys, köpte lite glass och ska njuta av den om ett tag:)


Ett av de nya linnena, mina grymt snygga byxor och fina strumpor!;D Jaa jag gillar färg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0