EN HELT VANLIG TISDAG

Tisdag idag, regnet faller ner utanför mitt fönster och jag har städat. faan va det är pollen överallt just nu!
 
Bytt sängkläder oxå och kom på att jag måste köpa sängkläder!! Jag har ju bara påslakan för dubbeltäcke, så lånar från mamma. Men vill ha egna! :)
så när hon kommer hem blir det en sväng till IKEA!
 
Ska köpa hårddiskar oxå för mina alla bilder. Blir två stycken 2 TB, så totalt 4 TB. På det viset har jag backup på den ena disken. Jim har ju alla bilder nu, så han ska få fixa över bilderna och jag lääängtar såå tills jag har alla mina bilder igen! Har inte kunnat spara bilderna så bra de senaste 4 månaderna, så alla mina minneskort är fulla och den bärbara börjar oxå bli full.. Inge bra!
 
nä ut med hundarna nu o sen vänta in mamma!:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0