TRÖTT!!!

Hej härliga, slappa, slöa söndag!:)
 
Vilken heeeelg det vart! HAHA!
 
Jag och Aslan åkte med Tusse hem i fredags. Vi käkade middag och gjorde oss iordning för o träffa några kompisar. Hanna och Bea kom över och hämtade Aslan, mycket snällt!:)
 
Hade en superbra och rolig kväll!! Åh va jag älskar mina vänner!! Får nästan ont i magen av tanken<3
Vi var på PG till kl 01, då dom stänger. Sen gick vi hem till en killkompis allihopa och satt där o snacka skit och lyssna på musik, spelade tvspel och kollade film:) Klockan blev 03..04..05.. 06.. 07.30..09.30 och slutligen så gick vi hemåt vid 10 tiden! Då hade jag vart uppe i 24 timmar! Haha!!
Helt sjukt!
 
Väl hemma hos mormor och moster, så tog jag en dusch, åt frukost och sen kom mamma. Vi åkte till morfar, där jag oljade in verandan och tog en tupplur på 20 minuter. Det skulle jag nog inte gjort, vart ju ännu tröttare! :P
 
När vi kom hem så tog jag äääntligen ut linserna-som förövrigt satt faast i mina ögon! haha!
 
Tog det lugnt hela kvällen och när det väl var dags att sova, så hade jag svårt att somna.. Övertrött- jomenvisst! :/
 
Idag så sitter jag och jobbar med lite grejer för Bosses Hundhjälp. Är många hundar borta nu och vi behöver alla resurser vi kan hitta! Så ska fortsätta med det nu:)
 
Hoppas ni alla har haft en lika bra helg som jag haft!:D
 
 
En mumsig tequila;)
 
Redbull/vodka- såååå goooottttt!!!:D
 
BrainDamadge!! USCH!!!
 
Energikick till frukost!:P
 
En utslagen bebis, sådär såg väl jag oxå ut typ:P (kanske inte sådär söt dock;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0