TRÖTT/PIGG

jetlagged- ja visst!

Vi är heeelt körda framåt dagen! Igår gick vi upp 9 och spelade tv-spel hela dagen typ. Jag tog en dusch för o frächa till mig till kvällens middag och efter duschen vart jag såå trött! Nästan som att man är sjuk lixom! Usch...

Middag med pappa, syrran, mamma och bror var trevligt iaf! Jag gjorde egen pizza och det vart sååå gott:)
När dom gick vid 8 så satte jag och jim på en serie och jag somnade gott i Jims famn.. :) haha.. Så kvart i nio låg vi i sängen och somnade gott!

vaknade imorse klockan 6. Pigg och gla! Så börjar bli hungrig nu och ska äta lite frukost. Jim har åkt till jobbet och tog även med sig xboxen som ska lämnas in för en fix. Så va fan ska jag göra idag? Är fär trött för att åka nånstans... Jaa, får väl hitta nån film:)

Har inga bilder, då de ligger på Jims dator och mobilen är trasig... :/

Hoppas alla får en fin regnig dag!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0