NYTT ÅR!

Jaha, då är det 2012 då!

Vi kom hem i torsdagskväll, jättetrötta! Vi sov ingentiiing på flyget mellan SF-Paris pga att det var sååå trångt och äckligt! Sen väl i Paris, som är den sääääääämsta flygplatsen i världshistorien(!) åt vi en dålig jävla "frukost" och satte oss i de hemska stolarna och väntade... Det går lixom inte att hasa sig ner i stolarna och sova.. går heller inte att lägga sig ner, för det är armstöd mellan alla platser... Shoppingen är vääärdelös och sjukt mycket folk!
Usch!

Flygingen mellan Paris-Sthlm sov vi båda två hela vägen typ. 2 timmar.. Det var den enda sömnen på hela resan!

När vi väl kom till Arlanda så skyndade vi till väskorna och sedan skyndade vi ut i ankomsthallen där mina vovvar vänta! Skrållan var lite stressad av allt folk, så hon förstod inte att det var vi som kom först:P Men sen så! haha.. Pussar och kel! Aslan var tokig och pussa mig i hela ansiktet! hihi.. ♥

När vi kom hem så tog vi en dusch och sedan åkte vi till McDonald och köpte varsin cheeseburgare och sedan hem och sov.. Vi vaknade klockan sju på morgonen av att vi var hungriga! Så upp och äta smörgås med leverpastej! Såå gott! :)

Under helgen har vi handlat lite, jag har vart hos mamma och ätit lite Julmat och igårkväll låg vi hemma i soffan och kollade på film:P Ingen av oss orkade göra något!

Min telefon är trasig oxå! :/ Micke tappade ju min telefon precis när jag fått det, så ramen gick sönder. Vi beställde en ny i usa och igår skulle Jim byta den. Gick jättebra! Jättefin blev den! MEN skärmen slutade fungera...
Vi kollade va en ny skärm skulle kosta och det slutade med att vi beställde en ny telefon, för det var samma kostnad som att laga skärmen.. Så nu väntar jag på den!

Idag blir det o fira mig lite:) Pappa, Carina, Syrran och mamma ska komma hit. Vi ska göra pizza och ha det trevligt:)

Hoppas alla hade en bra nyårskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0