LITE FLER BILDER

Imorrn är det dax för möte på "jobbet". usch- hoppas nästan att dom är elaka så jag får skrika lite! =/

Sen klockan två är det dax för en jobbintervju!!:D Japp- ni läste rätt!! haha.. Jag sökte tre jobb i måndags på Kontorsfixarna och imorrn ska jag träffa en tjej om ena jobbet. Så håll varenda tumme ni äger och ser! ;D

Idag har jag vart med mamma på KS. Hon ska operera bort sin sköldkörtel på måndag.. Så jag var tvungen o följa med o höra av läkarna att det kommer gå bra! Dom ska ju nämligen skära henne i halsen.. :/ Känns inge kul!
Men lugnade mig lite efter dagens besök. På fredag är det träff med Öra -Näsa -Hals. Eftersom dom ska gräva i halsen så kan dom stöta på stämbanden och det är ju inte det bästa precis..

På lördag åker Jim till Alperna en vecka.. Han ska åka snowboard med en kille han aldrig träffat. haha!
Hoppas det blir en snabb vecka! Hatar att vara hemma "själv"!

Har redigerat alla bilder på Jessie oxå. Blev riktigt nöjd!:)
Här kommer några. Lägger inte ut några helkroppsbilder för Jessie inte vill det. :)






Heeeeeelt klart det bästa bilden av dom alla!! hahaha:D Nattis skulle göra samma sak som mamma gjorde med armarna:D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0