SMÄRTSAMT

Har haft två långa dagar fyllda med magsmärtor, bröstsmärtor och huvudvärk..

Igår sas lägenheten upp.. verkligeheten slog mig i ansiktet och det är verkligen på riktigt!
Imorrn hoppas jag på att det kommer upp nya lägenheter på Järfälla Hus hemsida, då ska jag söka allt under 6tusen!

Jag är hos mamma nu, hon hämtade mig när hon slutade jobbet idag. Orkar inte vara hemma för mycket.. Samtidigt som jag vill vara nära honom! Men vill att han ska se mig stark och kan inte gråta så fort han ser mig.. Så får åka hem till mamma och gråta..

Ska snart krypa ner under täcket och kolla på One Tree Hill...

♥ varför har inte blogg.se halva hjärtan för...? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0