SMÄRTOR!

igår var jag hemma hos Tusse nästan hela dagen.. Känns skönt att inte behöva vara hemma.

men samtidigt är det så otroligt skönt att vara här hemma, när Jim är här. natten mellan söndag och måndag sov jag riktigt bra, det var så skönt att hålla hans hand eller bara nudda min tå mot hans ben..

Jag vet att det är slut, men han ger mig en sådan trygghet! Trots att han har krossat mitt hjärta, så vill jag inget annat än att vara med honom!

Hela dagen idag har jag haft såna smärtor i bröstet! Vet inte vad det är.. Ligger som ett tryck över bröstet lixom. Jag vet att det inte är nån panikattack, eller så är det just det de är- en lååång och utdragen jävel!

Vill att allt detta ska vara över! Allra mest till det bättre, att vi är tillsammans igen. Men just nu känner jag att det inte spelar någon roll, jag vill bara sluta känna såhär! Spola fram tiden ett år eller nått!

Jag hatar det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0