PROPER

HIttade en kavaj, ett par byxor och två toppar idag. Vi gick runt i alla butiker och tittade, men det var inte förens sista affären som jag hitta allt. haha! MQ är verkligen rätt affär när det gäller buisness;)

Blev en vääääldigt mörkblå kostym, byxorna är ankellånga, det var nog det enda jag inte riktigt gillade. men ska pröva med skorna imorrn så blir det nog bra:)
Men jag kände mig faktiskt jäkligt snygg måste jag säga!:D Som Jim sa, du ser så proper ut! Yeees, thats me;D

När vi kom hem så lagade jag supergod middag! Hade, imorse, lagt kött i vinmarinad. Så jag stekte på det medans rotfrukterna i ugnen blev klara. Allt vart sååå gott!:D Jag o Pim satt och vi fick bara ur oss "mmm", haha!
Under kvällen har vi tittat på några serier och jag var på väg o somna flera gånger. Så jag tror jag är inne i andra andningen nu!

Jag har precis vart ute med hundarna, usch va kallt det är!:/ Aslan klarar inte mer än tio meter nu... Det kortas ner mer och mer..:( Skrållan och Zorri fryser oxå! Inge roligt alls att gå ut!:/ Aslan får hoppa in i min jacka, så tjejerna får liite mer promenad.
Vill ha vår nu!

Längtar till Måndag! Då ska jag fota en väns fina mage!:D Ska bli mys och roligt!:D

Två mysbilder på Findus :)



Kommentarer
Postat av: SANDI

Ja.. det ska bli riktigt spännande :)) Ser fram emot imorgon. Kram kram!! <3

2012-02-05 @ 22:24:07
URL: http://minbebis.com/blogg/singlemammy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0