HOPPSAN!

Jisses! Jag har typ glömt bort mig egen blogg! haha

Jag gjorde en blogg till Bosses Hundhjälp, vi har en fototävling där nu, så har haft fullt upp med fixande och allt!

Här är iaf livet bra, men fick tyvärr inte jobbet jag sökte.. Jävla skit! Har iaf bestämt mig för att behålla kostymen och det jag köpte!

Igår var det alla hjärtans dag. Haha, inte här hemma inte:P Vi brukar inte fira alla hjärtans dag eftersom våran årsdag är 2½vecka senare. Så igår vart det pizza och en film:P
Men var mysigt det oxå!

Snart ska jag hem till Tusse. Blir middag och mys:) Hon beställde canvastavlor för 2 veckor sedan, med mina foton på!:D hihi.. Dom har hon nu hämtat ut och jag känner mig såå glad!!:D Ska bli roligt att se dom!:D Jag har inte framkallat en enda bild som jag själv tagit på Canvas, så ska bli spännande att se!:)

I måndags fotade jag bebismage. Min fina vän Sandi var här och posade;D Hon är så skön alltså!!:D Vart naket och påklätt;)

På lördag ska jag fota en mage till. Det är då en gaaaaaammal vän till mig:) Ska bli trevligt! Ska även ha min Hanna några timmar:)

Fotade mina vovvar häromdagen, med alla hjärtans dag tema- så varsågoda!:)


Min fina Plutt! hihi..


Skrållan:)


Min fina Tulle:)


Skrållan och Tulle!:)


Sova lite:)


Skrållan ligger på rygg och sover... :P





Kommentarer
Postat av: hannapanna

Hej! Jag vet att jag inte har med det här o göra men kan ju alltid fråga.. Iallfall, jag bara undrar om du och Jim fortfarande är tillsammans? För ett tag sen skrev ju du ett inlägg, du vet nog villket jag menar. Jag tänker inte fråga vad det var som hände för det vet jag att jag absolut inte har nånting med att göra. Somsagt så behöver du inte svara mig om du inte vill:)



Kram!

2012-02-15 @ 17:18:20
Postat av: SANDI

Sååå fina bilder!!! Du är faaan grym på att fota tjejen :) Stor kram från mig o kulan!!!

2012-02-20 @ 09:22:49
URL: http://minbebis.com/blogg/singlemammy/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0