DET SVIDER I ÖGONEN IDAG!

Vilket väder det är idag!!:D
Dock kom dom aldrig och plogade igår, så det går typ inte att gå här ute då snön frusit till is som nu är i former av bildäck, fötter och annat skit.. Varför, förstår inte, varför dom inte kunde komma och ploga bort skiten igår??! Suck..

Jag satt uppe till kvart över tre inatt. Sorterade ut bilder från SF som jag vill ha in i min fotobok. När jag skulle börja på LA-mappen så tröttna jag. För det är så otroligt många bilder därifrån!:/

Sen när allt är urplockat, ja då ska en del grejer redigeras.. seeen ska jag göra designen på boken och sedan ploppa in bilderna. Har till 3mars på mig! haha.. SKyynda skyynda!:D

När Jim vakna imorse, så höll han på o låta så mycket. Jag vart skitirriterad! haha.. Konstigt när man bara sovit några få timmar.. :P Vi gick upp iaf och jag håller på o småplockar här hemma. Måste dammsuga:/ Det är nog det värsta med hundarna, haha! SKa även tvätta och byta sängkläder. Fixardag helt enkelt:)


En bild från häromdagen på nån blomma som jag inte vet vad den heter. Men den var fin:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0