DET GÖR ONT!

Mamma har precis gått och lagt sig..

Jag ligger nerbäddad under täcket i soffan och jag känner hur det värker på den där platsen där hjärtat ska sitta.

Idag har vart en otroligt lång dag! sov nästan ingen natten till idag och antar att det blir lika nu inatt..

Pappa kom hit vid 18 tiden och han hade med sig fina blommor. Vi käkade mat och pratade.. Det var skönt att ha honom här några timmar, att få vara en liten flicka i pappas famn!
Vi kollade på melodifestivalen, åt Ben & Jerrys och drack cola.

Hade hoppats på att B&J skulle rädda mig lite, men icke.. det hjälpte inte alls!:/

Vill inte må såhär... Vill att allt ska vara som vanligt igen.. Jag vill ha min Pim!

Kommentarer
Postat av: SANDI

Skickar massor med styrke-kramar åt ditt håll, sötnos!!!! Tänker på dig <3

2012-02-26 @ 19:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0