DET ÄR KALLT!

Lördag- det är -15 grader och sol. Grannarna spelar spansk musik (jävligt högt) och hundarna sover i soffan.

Jim ligger fortfarande i sängen, han var på bögkväll igår hos Leif. :)
Jag var hos mamma, vi fotade våra fina djur:)

Idag ska vi nog åka till nån galleria, jag måste köpa mig en kavaj och kanske ett par byxor. Så jag är redo för jobb om jag rings in något. :)


Här är några bilder på djuren:)


Här om kvällen mös skrållan ihop sig i fotöljen, jag drog självklart fram blixtar och kamera:P


Aslan var INTE lika nöjd som skrållan av att jag fotade! hahaha!


Har man bara lite och muta med så går det huuuur bra som helst och fota honom!:D haha


Skrållan♥


Nellie, Skrållans syster:)


Fiffi, Skrållan och Nellies mamma:)


Zuuuurrrii!:D


Chica


Findus mös till det rejält! Först ville han inte vara med, men efter en stund så la han sig ner och myste:)


:)

Nu ska jag sminka mig och dra upp min karl!

Hoppas alla har en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0