TIMMARNA FLYGER FRAM

Det är en vecka kvar ill julafton och jag har NOLL julkänsla... Hmm.. Det suger!
 
Har börjat flytta in i lägenheten iaf, det känns toppen! Den blev verkligen såå fin och kommer bli såå bra när jag väl packat upp allt!:)
Är såå sugen på att olja in mitt bord i en mörk färg, men kommer nog inte få göra det för mamma:P Kanske är inödigt o förstöra ett massivt träbord..
 
När vi var där i lördags så passade jag, Tusse och syrran på att packa upp mina köksgrejer:) Pappa och Tusse fixade även med min stereo. Syrran var nog mest bakis och försökte göra så lite som möjligt;) haha!
 
Är iaf väldigt tacksam för den hjälp jag fick i lördags! Underbara vänner och familj! :)
 
 
Nu är ju skolan slut oxå... Det suger! Har haft så roligt de senaste 3½ månaderna! Men tog mig modet att fråga den heta läraren om han vill göra nått nån gång och fick ett ja! Så deeet är ju nice! ;D
Ska tillbaka till skolan imorrn och göra upp en plan för de närmsta veckorna, då jag ej har någon praktik än..
 
SKa även förbi lägenheten på morgonen och visa städarna vart dom missat o städa - hur man nu kan glömma kylskåp och spis är över mitt förstånd! Men bra att dom kommer och gör rätt för sig!
 
Nu ska jag gå med hundarna och sedan ska vi till lägenheten och hämta kartonger så jag kan packa här hemma hos mamma..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0