Tillbaka

ikväll så har min säng fått flytta till min lägenhet:)
pappa kom med släp och Jim var snäll och hjälpa honom bära:)

har ju typ det bästa exet man kan ha!!;)

i och med att jag ännu inte satt upp nå gardiner, så ville jag inte sova i lägenheten inatt. så nu är jag tillbaka på soffan här hemma hos mamma! det ger lite blandade känslor.. sist jag sov här var mitt hjärta krossat, mina känslor var uppskruvade på max och jag grät mest hela tiden..
men nu, ja nu vet jag ju att jag endast sover på soffan för att min säng är i min egna lägenhet!!:)

imorrn blir det första natten där borta! har bett tusse om sällskap, vill faktiskt inte sova själv första kvällen..:P Hihi..

nu ska jag försöka sova, så jag vaknar pigg imorrn:)



















Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, tog faktiskt bara med mig ett linne och två t-shirts. Så ingen plan, utan tog de som passade ihop med allt! ;) men idag har det blivit shopping, så lite utökad är väskan nu! :)
Bilen är gryyym! Och svårt skön att åka i! :)

Hoppas allt är bra med dig gumman. Härligt att första natten i lägenheten blir av imorgon! Så kuuuul!! Måste komma till fröken när jag kommer hem!

Massa pussar!

2012-12-21 @ 05:52:41
URL: http://nyavidder.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0