HO-HO-HO!

Har haft mig ett par mysiga dagar ute på Djurö med familjen!
 
Brasan brann hela dagen igår och vi kollade film hela dagen!
 
På Julafton hade vi massa god mat på bordet och tallrikarna, massor av paket till smågrabbarna och mycket trevligt var det! :)
 
Idag var mamma snäll som kom och hämade mig:) Vi fikade en stund och sedan satte vi oss i bilen. Tog en liten genväg och stannade på Iittala Outlet i Gustavsberg oxå. Där fick jag med mig 6 glas, 1 Fiskars-stekpappa och 2 Fiskarsknivar:) Myyycket fint fanns det där!! Vill ju ha nya tallrikar nu oxå ju.... haha!
 
Imorrn är det födelsedagsdags för mig och Hanna:) Blir lite fika och sedan på kvällen blir det middag på Tapas-restaurangen i Jakan:) Såååååå gott det ska bli!! :D
Sedan på kvällen blir det lite partaja tror jag:)
 
Här är några bilder från Julafton:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0