HIPP HIPP!

I torsdags fyllde lilla jag år:) Hade en mycket trevlig dag tillsammans med min familj!
 
Började dagen hos Tusse, där jag skulle locka mitt hår:P Plötsligt ringer det på dörren, jag trodde det var mormor som kom, men det visade sig att det var Pessin!!! Jag var såå chockad och visste typ inte vad jag skulle säga! haha!
Vi fikade lite och tog igen oss lite:)
 
Sen vart det fika och lite kalas med Hanna oxå:) Vi fick blåsa ut ljusen på "tårtan" och åt massa gotti.
Vid 19 var det dags för middag, då var vi 10 personer som gick och åt tapas och det var så otroligt gott!! Åt så det sprutade ur öronen kändes det som:P haha!
 
Fick en superbra present av min moster! En stor sån plastpåse från Rusta- fylld med tvättmedel, golvrent, tvål, diskmedel, jaa allt som är bra att ha och trist att köpa:P
Fick även presentkort och lite annat smått och gott:)
 
 
Idag har jag och mamma vart hemma hos mig och fixat lite, hängt upp gardninerna i vardagsrummet och köket och så har jag fixat i köket och mamma plockat upp några kartonger:) Imorrn ska jag tillbaka och kommer kunna fixa hela dagen! Mamma ska åka till Hasseludden och njuta med moster:) Så imorrn är det fullt hus med hundarna och bror! :P
 
Nu ikväll blir det Harry potter med mamma! :)
Hoppas alla får en fin lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0