:)

Idag var jag förbi lägenheten för o se hur långt målaren kommit och vet ni!`?! :D

Det var klart allting!!! Sååå fint!!!!Det enda som är kvar nu är städning för målaren och sen kommer en städfirma som ska städa hela lägenheten:D
 
Så förhoppningsvis blir det lite flytt i helgen:D hihi..
 
Annars har jag sista veckan i skolan nu... Känns inge roligt alls! Har haft tre underbara månader!! Sen att jag kanske träffat nån där oxå gör ju inte saken bättre;) Måste bara våga gå ett steg till och fråga ut honom! :P
Bara 2 dagar kvar... suck!
 
Imorrn måste jag ringa till en internet-leverantör oxå! Har ju inge nät i lägenheten och jag bara läääängtar efter ett riktigt nät!! Mammas är såå segt och långsamt... Jag vill att det ska gå snabbt snabbt! :)
 
Nä, en dusch nu och sedan blir det Hart of Dixie:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0