8½ TIMME!

Så lång tid är det kvar tills jag har nycklarna i handen!! :D:D:D
 
Fick ju samtal från målaren häromdagen, att han kommer på måndag. Idag fick jag samtal från målarn som ska fixa mina köksluckor- dom kommer oxå imorrn!!! :D
Så ALLT kommer vara klart när jag flyttar in nästa helg! ÅH sååå fantastiskt!!!
 
Har oxå bestämt datum för inflyttningsfest! Eftersom jag fyller år i december oxå, så tänker jag att jag firar det i samband med det oxå:)
 
 
Har haft en otroligt lugn helg, igår var jag o Tusse i Sollentuna och i Stinsen. Hon shoppade lite julklappar och sedan åkte vi till några vänner till henne och fikade. Mycket trevligt!
När vi kom hem, så höll mor min på att laga middag och om vi blev lite chockade! Potatisgratäng och ryggbiff! ÅH så gott!! :D
 
Dagen idag har spenderats i soffan, då min kropp inte mått bra natten som var.. :/
Sa till mamma imorse att jag alltid får såna Harry Potter-känslor när snön kommer! Så jag har kollat på första H.P filmen idag!:P hihi.. :)
 
Jaha, man kanske ska försöka somna nu då.. Kommer ju inte lyckas, är ju för exalterad inför imorrn! :P
 
Hoppas alla ni andra haft en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0