VARMT!

VILKEN DAAAG det har vart!! Strålande sol och sommarvärme!
 
Bara för att jag sa att det var höst nu;)
 
Idag har jag sökt en lägenhet jag verkligen, verkligen, verkligen vill ha! Den skulle vara perfekt!:)
Är på nedre botten, med en liten "uteplats":) Dock är det kokvrå, men den går ihop så fint med vardagsrummet, så tror inte det gör nått. Nu hoppas jag ju självklart för mycket i förtid! Men kan inte låta bli:P
 
Igår var jag och Sandra(och ellie) hemma hos Tusse och åt middag och hade lite tjejsnack. Vi hjälpte Tusse med en grej och jag tror att det kommer bli aaawesome när allt löst sig:)
 
I helgen händer det mycket! Känner mig lite stressad, men hoppas att det inte blir stressigt.. På fredagen har vi i huset lite kräfskiva, som varje år:) Får se om det blir ute eller i trapphuset;) haha!
Sen på lördagen blir det att skynda ut till Djurö, ska på dop och fota där. Sen 50 års fest där ute oxå. Ska bli trevligt! :)

Vet dock inte vad jag ska ha på mig än, så måste nog lösa det imorrn:P
 
Nu blir det en prommis med hundarna och sedan slappa i soffan:)
 
Hoppas alla haft en fin dag och får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0