ROCKABILLY!!!

Lördag och solen skiner:)
Men man känner att hösten är runt hörnet nu! Vilket inte gör något, hösten är ju faktiskt mysig:)
 
Igår var vi ute med grabbarna och det var såå nice! Alla var samlade igen, efter att några vart på cypern i 2 veckor, så det var perfekt!
Men blev en "tidig" kväll, ska ju på sommarens fest ikväll! Äntligen är Rockabilly festens datum nått! :D Sooom vi väntat!:D
 
Fick svar om lägenheten häromdagen oxå, hamnade på plats 7... Såå irriterande! Kunde jag inte ha hamnat på topp 5 iaf?! Då hade jag ju blivit uppringd... Men icke!! :/ Är dock en väldigt bra köplats, det var 538 personer som sökt den!:P
 
Jag ska snart börja locka mitt hår inför kvällen och sedan kommer Tusse och hennes syster vid 16 tiden och då ska vi sminkas:) Kommer bli awesooome! :D
 
Hoppas alla får en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0