HELGEN!

Måndag igen då.. Shit va veckorna rullar på!!
 
Helgen har vart lugn o skön!
I fredags hängde jag med pappa och syrran. Vi käkade på Vapiano, bowlade och hade skitkul!:)
Senare på kvällen gick jag hem till Jonas. Blev slappande framför OS och massa snack med honom och Tusse:)
 
I lördags gjorde jag något heeelgalet! haha! Har ett tag funderat på att färga håret.... röööött!:D
Så jag köpte färg och hade svettningar! haha! Tusse fick äran att färga det och vi var nog lika svettiga båda två:P
Men blev bra! Inte alls så rött dock som vi hade hoppats på. Men syrran sa att det tar några vändor färgning innan det blir nått av det. Men är nöjd iaf!:)
Efter färgande åkte vi hem till moster och hade lite kräftskiva med familjen. Mycket gott!
Jag och tusse drog oss lite tidigare och åkte hem till en kompis och kollade film:)
 
Igår var en riiiktig slappdag! Minns knappt va jag gjorde igår.. :P
 
Har en sån jäkla hosta oxå! :/ Kan inte sova på nätterna för att jag hostar så mycket!:/ BLÄÄ!
 
Nu ska jag ta och vila en stund på soffan, ta igen sömnen jag förlora inatt.. :P
 
 
Lite bilder från helgen:)
Det är fina Fly på nedersta bilden:) hihi..

Kommentarer
Postat av: Ida

Tänkte tipsa om min nya tävling! :D http://adaras.se/2012/august/vinn-presentkort-hos-jh-style-design.html#comment
Var gärna med! Kram

2012-08-15 @ 16:39:22
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0