EGENTLIGEN INGENTING..

Har svårt att somna.. Snurrar i huvudet!
 
Har fortfarande inte fått nå svar ang utbildningen och den börjar antingen nästa vecka eller veckan efter det..
Blir o ringa imorrn igen!

Måste även ringa vårdcentralen, har så otroligt ont i foten igen:(
 
Just nu ligger jag i sängen, spelar hög jävla musik( i hörlurarna) och drömmer mig bort.
Jag och en kompis prata idag, vilket gav mig höga förhoppningar, men vågar inte hoppas något än.. Men vill såå gärna!
 
Har förövrigt njutit av solen idag:) Jag och Tusse gick hem till Jonas och satte oss på hans uteplats, så medans han fixade så solade vi och det är ju såå skönt!:)
 
kom på att jag har ju maaassor av bilder från värmland, som jag inte lagt upp än. Så här kommer några få:)
 
Nattinatti!
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Häftiga bilder!!

Svar: Tack så mycket!:)
Steffi

2012-08-07 @ 17:32:07
URL: http://linnleidero.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0