AWESOME!

Vilken heeelg! Jag är heeelt slutkörd alltså! Haha!
 
Igår var vi ju på Rockabillyfest och det var sååå jäklans roligt!!:D
Vi var dock inte så många, vilket är jäkligt trist för Sandra som höll i det hela.. Tycker det är så taskigt av  folk att inte dyka upp... :/ Men som tur var så hade vi ju en AWESOOOME kväll iaf!!:D haha!
Jag och Tusse hade med oss 8 Breezers och 1 liter(!!) Tequila, samt stora saltkaret och en matlåda med citroner;D
Jaa, det säger väl typ allt? hahaha!
Det var maaassor av skratt, dans och knäppheter(som alltid) och det kunde verkligen inte ha vart bättre!
eller jo, en toalett hade vart skönt;) haha!
 
Jag och tusse skulle hinna med sista bussen, meeeen vi missa den. Så vi ringde en taxi- som tog en jääävla tid på sig! Men efter en lång väntan så kom den och vi fick komma hem och sova:)
 
När vi vakna imorse så mådde vi väl sisådär..:P Vi har legat i soffan nästan heeela dagen, med ett undantag för ett besök på pizzerian för en feeet pizza och pommes!! :D
 
Men fan va sliten man är efter två utekvällar på raken! Jaa, jag är inte van! haha!
 
Här är lite bilder från igår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0