VEEEET NI!!!?

JAG LIGGER I MIN SÄNG JUST NU!!!:D:D:D:D:D

Igår kom den och det var så otroligt härlig känsla att få bädda den när vi monterat ihop den!

Så nu är rummet mitt näääästan klart! har två kartonger som ska ut, spegeln som hängde på ena väggen ska upp på en annan av väggarna och några tavlor ska upp. :) Allmänt småpiff:)

Tusse kom hit efter jobbet igår, vi lagade mat tillsammans med mamma och det blev entrecote tillsammans med friterade pommes och bea (jäääättenyttigt!)
Resten av kvällen spenderades i soffan, spelandes Yatzy och halvkolla på Lets Dance:) Mamma somnade som en stock i soffan vid 20 och jag väckte henne 23:P
Tusse sov över, så hon fick oxå pröva på sängen:D

Och guuuud va skön den är!!! Vi sov som två prinsessor hela natten och vaknade pigga klockan 08 imorse:D

Idag så har jag fixat tillbaka soffan- så den är en soffa igen;) Sen åkte vi o lämna lite grejer i Kallhäll. Efter det blev det att åka till Viksjö, där blev det tatueringstudio med Hanna och massa bus:) Till middag blev det saffranssoppa med torsk, lax, kräftskjärtar och massa annat gott, och vi slickade nääästan ur kastrullen!:D haha!
När mamma åkte hem, så gick jag o Aslan till Tusse och där har vi hängt hela kvällen.

När jag skulle hem så stod det ett gäng med fulla grabbar vid bussen. Folk som känner mig, vet att jag är en jäkligt kaxig tjej. Men nu när jag stod där, med en chihuahua brevid mig och ensam med dessa grabbar, då kände jag mig sjukt maktlös och nojjig!:/ Nästan inge batteri på telefonen och ett förövrigt tomt centrum. Men som tur är så räckte batteriet för att messa med Mr Awsome, som lugnade ner mig.
Men det är sjukt att man kan känna sig så otroligt maktlöst! Usch.. :/

När jag gick av bussen och började gå hemåt, så kände jag den där fantastiska doften i luften- VÅREN! Det doftade gräs, blommor och dagg- åh så underbart! :D

Nu ligger jag i min underbara säng, som en prinsessa, lyssnar på Spotify och ska strax kolla på senaste Fringe. Sen ska jag sova och njuuuta! :D

oj, sorry att det blev så långt!!:/ :P

Naaaattinatti!


Ett rum!!:D Ska upp två bräder till bakom sängen, samt en tavla ovan.:)


Första kvällen i min säng, men en av dom bästa tjejerna i världen!♥


Tatueringsstudio i Viksjö idag:D Jag fick två träd, fina va?:D


Skrållan fick bli en riktig D-I-V-A idag! En rosa boa!:D hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0