MINNEN

Hallojsaaan!

Söndag idag då, den är dock över nu. Jag har haft en superskön dag ute i Bålsta! Moster och Hanna har fixat potatislandet, mamma har klippt grenar och jag har grillat korv, njutit av solen och fotat:D Alltså en perfekt dag!

När jag gick hem igår från Tusse så kände jag ju den där härliga vårdoften, men det är så mycket mer i min kropp just nu! Jag börjar känna mig levande igen! Jag älskar ju våren och de senaste dagarna har jag kommit underfund med varför.
Det är för att jag får såna otroliga tonårsminnen! Speciellt här hemma hos mamma, nu när jag bor här och har mitt gamla rum igen. Jag börjar minnas grejer som jag inte tänkt på på flera år!
Det var nääästan så jag hörde Henrik ropa utanför mitt fönster tidigare idag, när solen började gå ner!

När jag gick med hundarna förut, så såg jag mig själv springa baklänges ner för backen i regnet och bryta handen!
Bara i det här rummet har det hänt så otroooligt mycket grejer! haha! Helt sjukt!
Flashbacks javisst!

Imorrn är det Valborg, det drar oxå upp massa gamla roliga minnen^^

Ja, listan kan bli lång!! Och jag älskar att känna såhär!! Även om det bara är gamla minnen, så är det så otroligt skönt att känna min levande!

Kan ju som sagt skriva hur mycket som helst, men väljer att avsluta här med några bilder från dagen:)




Min stiliga pojke♥


Korv med bröd:)


Min lilla fotomodell:D


Två av de finaste tjejerna i mitt liv!♥









Jag känner mig levande!


Det är ett litet rosa träd här ute på gräsmattan nu:D


Gooood natt gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0