TWO MONTHS

Halloooojsan!

Sitter i Kallhäll just nu, tvättar och småplockar lite. Tänkte det kunde va schysst mot Jim:P

Samtidigt lyssnar jag på Gotye och sjunger:)

Jim kommer som sagt hem i veckan. Måste säga att det vart såå skönt att han har (och är) vart borta! Jag har fått tid att tänka och känna..
Kom på idag att det är exakt 2 månader idag! Shit va snabbt det gått!!
Självklart saknar jag vårt liv och allt, men känner mig ändå gladare nu! Trots att det är mitt i packning och kaos.

Är så otroligt glad över att få ha så fina vänner(ingen nämnd ingen glömd;)! Hade det inte vart för dom så hade jag nog legat nergrävd nånstans.
Ni vet vilka ni är!♥

På fredag kommer min efterlängtade säng!! åh!!:D längtar sjuuukt mycket!!:D
Efter ca 2 månader på en soffa så känns det i kroppen! :P

Nää, ska fortsätta här nu!


Sunset in LA♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0