SOMEBODY I USED TO KNOW!

Jag har egentligen gått o lagt mig.. Men kunde inte somna, så tänkte att jag slår på senaste Glee-avsnittet.

Sjukt bra avsnitt! inte bara för det som händer i slutet(!), utan för att det var en bra story och för att Matt Bomer (White Collar) var med! Åh, denna underbara man!

Ligger iaf, halvtrött, och tittar.. Och VET NI VAD DOM BÖRJAR SPELA DÅ??! JOO, PLONKANDET PÅ PIANOT I INTROT PÅ THEEE SONG!!! Jag höll på o ramla ur soffan!!
Alltså förstår vääärlden hur jävla gryyym Gotye är?! Hans underbara låt är med i Glee och jag dööör!

Åh, mitt hjärta dunkar så sjukt hårt fortfarande! ÄLSKA!!

Detta är ännu ett bevis på att den här låten är MIN och att den passar så sjukt bra in på mig just nu!
Just för att Matt Bomer har huvudrollen i en serie som jag o Jim brukade kolla på och jag typ tänker på Jim så fort jag ser honom och så kommer han och sjunger denna låt!! Ah, jag döör!

Det känns som ett sign from above! Mitt hjärta bultar igen!






Gryyyymma!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0