SNÖ/REGN!

Åh, kan inte somna... Ligger o lyssnar på musik och slösurfar..

Eftermiddagen(/tidig kväll) hos Jonas var sjuukt trevlig! Han gjorde supergod mat i form av pasta, men bacon, kräftstjärtar och smaksatt CF och vi smaskade i oss mellan skratt och massa prat:)

Nästa gång ville han ha tre-rätters, så jag tog på mig det:) men sa att vi får ha middagen hos honom eller Tusse! Haha:P SKa börja planera nu redan tror jag.. :P

var så jäkla nice alltså, vi har inte sett på åååår och det kändes som att det var igår vi sågs sist! Så skönt!:D
När klockan var åtta gick vi hem, i ööösregnet blandat med snö. Vart inte aaaalls blöt! haha!

Väl här hemma så åkte Granne-Theres och mamma för o hämta bilen på mammas jobb, så jag o Tusse fick vara lite bebisvakt:) Anny sov som en klubbad säl, så det var inte så jobbigt;) Gullunge alltså!

Nää, ska väl försöka nu jag.. Imorrn är det körningar med Caddyn!


Muuums!


Kolla Aslan blick! hahaha! Stekpannan står på spisen med gotti i:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0