"SNÖ"KAOS

Jiiiisses vilket väder det är idag här i Stockholm!! Det är nån form av snöstorm!

Idag har vi, än så länge, plockat ur massa grejer ur mitt rum här hos mamma och fixat i vardagsrummet. Sen har jag städat lilla toan, så jag kan använda den.
Vi åkte till Kallhäll oxå en sväng.. Jag var tvungen o plocka fram kläder inför Linköping. Sen höll vi på med massa andra grejer oxå.. Bläää!:/ Är så jävla mycket alltså!! Jim kom oxå på att det är sjukt mycket o packa, så han blev nog lite stressad:(

Väl hemma här igen hos mamma, ska ta o fixa i köket och sedan kommer mormor och brorsans pappa hit o käkar middag med oss. Blir fullt hus med alla hundar! :P

Nää, inget vettigt o säga så ska ta o fixa det som ska fixas!

Hoppas alla har en bra långfredag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0