IT´S FRIDAY!

Freeedag den 13 Arpril, någon som är nojjig? :P
Jag vet ju att Tusse är lite nojjig, hon vill helst låsa in sig och bara vara;)

Jag bryr mig inte så mycket, det är en vanlig dag som alla andra. (nu kommer väl nått hända bara för det, haha)

I helgen blir det körningar mellan Kallhäll och ett förråd i Viksjö. Hoppas på att vi får med oss så mycket som möjligt! Men jag har ju inte packat klart än, så lär ju inte få med oss allt. Är så jäkla svårt o packa när det är grejer som ska till två hem. Är ju inte bara o slänga ner saker i kartonger lixom:/

Under dagen kommer jag fixa lite här hemma hos mamma, sen vid 16 blir det middag med Tusse och Jonas (gemensam gammal vän) och lite catching up.

Åh, ser precis reklam för KungSängen på tv, guu va jag längtar efter min sääääng!

Nää, inget vettigt o skriva alls.. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0