EN BRA SKÄRTORSDAG!

Har vart en toppen torsdag idag!:)

Gick upp när mamma gick imorse, så halv åtta var klockan.. Kändes okej ändå, ganska skönt, för när klockan var 10 var jag hos Tusse:D

Vi har krulla håret på henne, kollat på BB, ätit lunch, kollat på SISTA avsnittet av OTH (vilket var sjuuukt jävla bra!) och sen har jag fotat henne:)

När klockan var 17 så tog vi bussen mot barkarby, sen åkte hon vidare till Hovet för aik-match:P
Mamma hämtade mig och Aslan vid stationen och vi åkte o hämta mat.

Tv-kvällen har ju suuuugit ikväll! Vääärdelöös! Så jag har suttit o redigerat bilder:)

Imorrn så ska vi fixa inne i mitt rum, sen åka till min o Jims lägenhet och hämta min byrå. Längtar sååå tills min säng kommer!

På lördag fm åker jag och Jim till Linköping. Jag vill ha en traditionell, sista påsk med "min" underbara familj! ♥
SKa bli underbart att få träffa alla! Var flera månader sen!

Igår fick jag BB 24/7 av min kära granne Foppa aka Mr Awsome, så det har jag på nu i bakgrunden. Perfekt att ha när man inte har nått o göra:D Så TAAAAACK Mr A ;D

Här är några bilder på min Tusse, från idag:)








Nisse-katten och Tussen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0