6 ÅR!

Vilket väder vi har just nu runt om i Sverige!

Här snöa det en vända i morse och sen har vi haft lite sol oxå:P

Jag o mamma har vart på EM och Mio idag, mamma skulle ha en ny matta till vardagsrummet. Så blev en grå ryamatta, skitsnygg! Jag hittade en superfin ryamatta jag med! Den är mintblå typ, såå fin!

Annars under helgen har vi plockat lite här hemma, måste börja rensa ur mitt gamla tonårsrum ordentligt! Kommer under nästa vecka ta hit min byrå och sen kommer ju sängen (dom 3 veckor kvar..) och så måste vi möblera om i alla rum typ.. haha!

Jim var här en vända idag, skulle hämta sina sommardäck. Skrållan blev så glad! :) Jag blir så glad att se hur glad hon blir när hon träffar pappa:) Vi skulle ha träffats för o packa idag oxå, men Jim kände sig för stressaf. men det var lugnt, jag är så jäkla trött iaf så:P


Igårkväll träffade jag gamla vänner! Det var så roligt! Det var 6 år(!!) sedan jag såg vissa av dom och det var otroligt skönt att få krama om grabbarna! :) Klev in genom dörren 04:45 imorse! haha! Blev inte så mycket sömn, men det var det värt:D

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer än... Har ju inget jävla jobb att gå till! Usch..! Men åka hem o packa lite och sen är det ju påskhelg oxå:)

Nä, nu är jag så trött så orkar inte sitta här.. Svider i ögonen..

Hoppas alla haft en fin helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0