SÅÅ SKÖNT!

Jisses vi har verkliogen fått stoooorm till stockholm!! Har noll koll på hur det är i resten av sverige. haha!

Idag har jag målat naglarna, plockat tvätt, slängt kläder (eller ska slänga i en sån container så det skickas till dom som behöver det) och dammsugat. Sen har jag kollat på lite serier oxå. :P Loooove att höstterminen börjat;D

Ikväll ska vi åka till Arlanda en sväng, Jim ska köpa en grej till sin Paintball pistol och sedan ska vi hem till en av hans kollegor.

Igår klippte jag ju håret! ÅH! såå nice!! Hon var tvungen att ta ca 5cm(!!!) och sedan lockade hon mitt hår i fina hollywood-lockar. Blev såå jävla snyggt!! :D Hoppas på att få till det själv imorrn;)


Tog en snabb bild igår innan sängdax. Inte lika fint då som när jag kom hem.

Nu ska jag börja laga maaat! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Så jäkla fin! Love

2011-09-14 @ 22:28:15
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0