KÄNSLOR

Det här gör mig glad!

Har ju hållt på med medlemmarna idag och här är en liten bild från våran karta och våra medlemmar. Vi behöver lite folk i norra Sverige bara! haha.. Tomt där uppe!



Tyvärr får man inte upp hur många markeringar som är, men vi är ca 1090 medlemmar och jag älskar varenda människa där!!

Vi kämpar alla för en och samma sak; att få hem hundarna som är på rymmen! ♥

Vi har än så länge hjälpt mer 17 hundar hem till sin matte och husse igen, men sen har vi runt 20 hundar (runt om i sverige) som är borta fortfarande.. En del har vart borta ett tag, men man ger inte upp hoppet om dom! Deras evenemang och efterlysingar delas på FB och ligger även uppe på hemsidan.

Man får verkligen tårar i ögonen varje gång en hund kommer hem igen! Glädjen av att veta att hunden är hemma i värmen och får mat och en sovplats..


Ett lyckligt slut! Valpen Ove som kom hem igen♥

Jag vet ju inte hur det känns att bli av med en egen hund, men kan tänka mig och det är inget jag vill tänka på. Då skulle jag inte kunna gå ut med mina hundar alls! vad som helst kan hända!

Här är några av vovvarna som är borta just nu;


Lilla Anita


Sindy♥


Hija och Doffe


Nanook


Zero


Anouk


Soltan

Detta är alltså bara några av de vovvar som är borta och som vi varje dag hjälper på ett eller annat sätt. Ni är ständigt i våra tankar!♥ Lika så alla mattar och hussar!






Kommentarer
Postat av: charlottaf

Finaste bloggen! :D

2011-09-26 @ 13:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0