HÅLLER TUMMARNA!

Måndag, en ny vecka! Shit, mitten på SEPTEMBER!! Heeelt galet!

Idag har jag vart hos min jobbcoach, det var rekryteringsträff där. Så nu hoppas jag!:)
Imorrn ska jag på en till rekryteringsträff som AMS håller i. NU JÄVLAR! ;D

Fotade mig häromdagen. En ny bild till mitt CV. Blev ganska nöjd faktiskt! Sen fick det mig att bli sugen på att fota nå snyggt porträtt på nån annan. Så är du sugen- säg till :) tyvärr har Lejph tagit tillbaka sin blixt nu (faaaan oxå!haha) men det var på tiden! Har ju haft den sedan i maj;) haha.. Blir o köpa en i vinter. :)

iaf, här kommer nån bild från häromdagen:)






Gillar mitt örhänge:)

Nu ska jag gosa med hundarna en stund och sedan fixa lite i köket.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är alltid sugen gullet! På mig och mig och ellie oxåååå!!! :D

2011-09-19 @ 18:52:01
Postat av: Elin

Jaatack! Jag vill ha lite snygga bilder på mig nu när jag är sås nygg :D Också tänkte jag att det skulle ju vara kul att ta lite höst/vinter bilder och göra en vinter header...eller vad det heter :D

2011-09-19 @ 20:25:42
URL: http://unseriouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0