.

Detta med Ozzy gör mig galen!! Inget verkar stämma och alla historier går om varandra... Jag blir tokig!! Ville ju bara lägga det bakom mig.. men det går inte! Jag behöver veta vad som hänt... Både jag och Marie är tokiga och försöker få fram svar... ♥

Aslan får mig på lite bättre humör. Det är som att han förstått att han är hel nu! Han har inte drickit ur vattenskålen på mer än 3 månader och igår, ja då var han där några ggr och drack!:D Sedan kom han med valpen (ett liiiitet gossedjur) och ville leka. Då röjde han runt som en gaaalning över golvet och upp i soffan:D

Just nu ligger han på en filt i fönstret och solar sig. :)

Idag fyller min underbara mamma år!!:D Ung som saaatan är hon oxå, tänk att hon bara blir 27! haha.. :P
Kommer nog åka dit en vända ikväll:) ♥

Snart kommer Mataffären hit och levererar våran mat. :) Beställde igår och det är så skönt att det kommer dagen efter!:D
Man slipper vänta på att Jims ka komma hem sent från jobbet och ta sig iväg för att handla.. Nu kan jag sitta och beställa hemma vid datorn. Toppen ju!! Och inte mycket dyrare heller ju. För det lilla som är dyrare, sparar man ju in på bensinen. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0