BLACK OUT!

Sitter här och försöker komma unedrfund med vad vi gjort i helgen.. Har nån tillfällig black out! haha..

Iaf, igår så åkte jag och Chris till Sandra och överraskade henne:) Vi hade med oss godis, läsk, cocosbollar och vi hade riktigt mysigt!:D Emelie var där oxå, så det blev ett riktigt tjejmys på söndagskvällen. Perfeeeekt!:D
Ellie ville äta allt godis! Många fina färger:P hihi..

Idag så kommer Sandra, ellie och vovvarna hit. Ska bli mysigt!

Vi har Laika här nu, hon löper. Så blev Laika-Zorri byte:P Får se hur glad Laika blir när Z kommer;D
Det är ju lite synd att Z bara har en kula, annars hade det kunnat bli vääääldigt söta valpar tror jag;D haha!

Nä nu ska jag kiss-säkra mitt hem, innan Z kommer!

hepp på er!


Fina Z:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0