ATT KÄNNA SIG FIN ÄR INTE LÄTT JÄMT..

Har vart på en intervju idag. Gick bra, men inte en plats som jag vill jobba på tyvärr.. och lär garranterat INTE få jobbet. haha! Meeen ser det som övning.

Kände mig iaf jäkligt fräsch när jag gick dit! Tighta byxor, en snygg tröja och höga klackar. Förutom att jag har en vrickad/stukat fot så..:P haha! Men kan avslöja att jag hade inte dom höga klackarna på mig hela tiden. haha.. Satte på mig dom när jag närmade mig stället jag skulle till.:P

Föll i en trapp igår och landade på foten min, inte att rekomendera! Så den har vart lindad hela natten och Jim ska få linda när han kommer hem igen. Hoppas den blir bättre snart iaf.. Inge skönt.. :(


Gillar mitt fjädersmycke!







Nu blir det o laga mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0