SOON!

Ååååh! Ni vet reklamen som går på tv, för Tropicana juice, den från San Fran? I LOVE IT!! Har letat på nätet efter den, men hittar inte!!

Jag har en rysning som går längs ryggraden när jag ser den!:D

SNart kan jag säga "gooooood morning Saaan Fraaansisco!" :D Freeedag morgon, dååå!:D

Imorrn bitti åker vi, jag håller på o tvättar sängkläderna här hemma, så vi komme rhem till ren säng:) Jim är ute på små ärenden och sen blir det middag hos mamma:)

Idag fyller våran Skrållan 6 år:) Nellie oxå såklart:D Blir o pussa extraaa mycket när vi kommer till mamma sen. Jim körde hundarna dit imorse, just så vi kunde städa här hemma:)

Känner mig nervöös som fan och jag har ont i magen! Har inte flygit på flera år och verkligen aldrig åkt till usa! Nervös är rätt ord!

Men fan va roligt det ska bli!!:D

Kommer uppdatera här så gott det går:) Kommer ju bli en jääävla massa bilder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0