ME, MYSELF AND I

Vet ni, att om två veckor så är jag i våran lägenhet i San Fraan! :D Ska bli sååååå nice!!  :D

Satt precis och surfa runt (säger man så fortfarande??) lite och såg då att soundtracket till nya Twilight filmen kommit!! Såå underbart! Deras soundtracks är nog dom bästa som finns!
Precis när jag skulle slå på det, så kom jag på att vill jag verkligen höra musiken innan jag sett filmen? De andra låtarna har man ju på ngt sätt kopplat till filmerna och man vet vart dom hör hemma, så att säga..
Men har ju hört Bruno Mars låt ett antal veckor nu, så fan. Jag kör på!:)

Än så länge är den jävligt bra!:) Skön musik o lyssna på! :)
Jaa, jag vet jag är fjantig som blir "kär" i filmer och musik! Men fan, jag är en helt vanlig tjej-vi är ju såna;)
Jim tycker jag är fjantig ibland, men det får han ta;)


Hittade denna fina tecknade bilden nu. Vill oxå kunna teckna!:D


Igår var jag på kontoret, så nu är alla papper inskickade inför jobbet. Så bara hålla tummarna att allt går igenom:) Jag har ju rätt till Nystartsjobb som det kallas. Man får det när man vart sjukskriven och arbetslös länge. Det är då ett stöd för arbtesgivaren:)
Ska iaf jobba imorrn och på lördag och det känns bra!!
Måste fixa en egen mask bara, men så länge snor jag Jims:P Kan ju ha den sålänge som han inte spelar:P

Kommer under de närmsta två veckorna lära mig allt som jag ska göra och sedan när jag kommer hem igen så ska jag köra igång på allvar:)
Vill ha kontraktet innan jag åker, så jag veet att jag kommer hem till ett jobb och att det inte blir problem. Vill kunna vara på semester utan några problem!


Skulle gärna göra samma som denna bild! Men VET att detta är en fejk bild, alltså man har INTE skjutit på henne för o få färgen på plats. Det skulle göra sååååå ont direkt på huden!! Speciellt på brösten!! Och så måste man ju ha mask på sig;) Men det ser roligt ut!:D


Ikväll ska jim träffa nån gamal vän över middag. Så blir själv. men hoppas det inte blir så sent! Vi måste köra hundarna till mamma och mormor.
Jag fnderar på att sätta mig och läsa sista Twilight boken igen, vill nog ha läst den tills det är dax att se filmen. Bara några dagar kvar!!:D

Nu ska jag iaf gå med dogsen:)

Hepp på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0