LONG DAY!

Åh vilken dag!! Klockan är 18:15 här:)

Vi åkte till Best Buy, i hopp om att objektivet jag ville ha fanns där. Jisses va folk!! :D haha.. Folk hade stooora kundvagnar fulla med saker!

Tyvärr kunde jag inte fota där inne, då det inte var tillåtet. Men jaa, tänk er julrean ggr 10! Det stank svett och Weed, haha japp! Ni läste rätt! Det är ju olagligt att röka på här, men straffet är endast en liten böter.. :P

Fanns iaf inge objektiv, dom säljer det bara på nätet. Men gjorde inget:) Vi handlade lite andra grejer, lite batterier, skärmskydd till Jims nya (snart) Iphone och nå annat skit. haha! Sen gick vi vidare till fotoaffären som låg några kvarter bort. Jisses alltså vilka gator!!
Vi såg, på håll, SFSPCA!:D:D Ville gå dit, men tänkte att vi kunde göra det senare. Men sen blev det inte så.
Väl på fotoaffären blev det att beställa objektivet och sedan köpte vi ett stativ. :) Skitbra vart det!:D Tyvärr måste jag ju vänta en vecka på objektivet... :/

Vi har gått runt massor idag och jag är heeeelt slut i fötterna! Jag har inte fotat så mycket, då vi släpat på stativ kartongen och påsen från Best buy.
Vi ska strax gå o handla lite matvaror på affären och laga middag:) Blir nog köttfärssås och spagetti idag:D

Försökte ladda upp bilder, men gick långsamt som fan.. Så det kommer upp lite senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0